Rejestracja spółki w systemie elektronicznym stanowi stosunkowo prostą procedurę. W przeciwieństwie do tradycyjnego zakładania podmiotu, ogranicza formalności praktycznie do minimum. Jest to jednak przedsięwzięcie, do którego należy się przygotować.
Nim rozpoczniemy rejestrowanie spółki powinniśmy:
– przygotować wszystkie potrzebne informacje – dane wspólników (czy są osobami fizycznymi czy prawnymi, numery PESEL lub KRS, adresy lub siedzby), przedmiot działalności (zestaw kodów PKD), nominalną wartość udziałów, podział udziałów i funkcje poszczególnych wspólników,
– przygotować środku na rzecz kapitału zakładowego, w wysokości minimum 5 tysięcy złotych,
– dokonać zakupu i aktywacji elektronicznych podpisów kwalifikowanych dla wszystkich wspólników, które będą niezbędne do podpisania wszystkich dokumentów wygenerowanych przez system, w czasie przeprowadzania procedury,
– skonsultować się z doradcą gospodarczym, który pomoże nam w doborze najbardziej korzystnej formy opodatkowania, doradzi jakie zapisy w umowie warto byłoby dodać na dalszych etapach zarządzania firmą czy wyjaśni jakie obowiązki księgowo – podatkowe ciążą na właścicielu spółki z o.o..
Nasza Kancelaria Prawna od wielu lat zajmuje się pełną obsługą spółek, fundacji, stowarzyszeń i JDG z całej Polski.
Oferujemy:
- rejestrację firm
- obsługę księgową
- aktualizację danych w KRS
- wirtualne biuro
Obsługa w całej Polsce, współpraca online.